madx
Üye
N8 dokunmatik ekran hassaslığı
Arkadaşlar n8 aldığımdan beri kafama takılıyor, dokunmatik niye bu kadar iyi değil ? yoksa benim telefondamı sorun var? ekran bazen iyi algılamıyor. hatta c7 ile karşılastırdım c7 de bile daha güzel dokunmatik hassaslık. zaten iphone ve htc ile hiç karşılaştıramıyorum. acaba yazılımla duzeltilirmi bu sorun ?
benim görüsüm bu 

