kardeş dediklerimi dikkatlice uygularsan sohbet butonunu görebilrisin bende çıkıyor ve qwerty klavye sayesinde yazdığım yazıları gönderebiliyorum
--------------- Ekleme ---------------
zeas Dostum dediklerini yaptım ama sohpet butonunu bi türlü göremedim,
bu arada m.facebook adresine girip en aşağıdan dokunmatik site ve ondan sonra tam site yapmayı unutma bunları yapmassan sohbet butonu karşına çıkmaz.