n8 de windows phone 7

macrosat

Üye
    Konu Sahibi
n8 de windows phone 7
acaba bu nokianın ceoları n8 e windows mobile atalarmı ? lumia nın romu ile n8 in romu nu karşılaştırdığımızda bu mümkün gibi gözüküyor ama sizde bir fikrinizi seöyleyin lütfen bu n8 ler elimizde mi patlayacak bu konuyu daha önce araştırdım maxicep de ama bir sonuca ulaşamadım ..
 

Kurtuluş40

Emekli Yönetici
valla insallah oyle bir hata yapmaz nokia windows sistemi berbat bir ara yuzu ve kullanimi var.
 
Tepkiler: ka2000dir ve SuaT6027

ALpWaR24

Üye
evet wp hiç iyi değil bencede karmakarışık bişi
 
Tepkiler: ka2000dir

macrosat

Üye
    Konu Sahibi
gerçi baktım belle daha güzel daha ciks duruo
 
bence de nokia nın en büyük hatasıydı mictosoft la anlaşmak windows mobile kullanmış biri olarak koşa koşa symbian a geri döndüm ve bir daha ne eski ne de yeni sürümüne yaklaşmam bile
 

-omer-

Üye
botloader var. kırılması lazım botloader kırılırsa zaten android atarlar.
 
hakkaten bişeye alışmış olmak bence en büyük özellik dediğiniz gibi kullanımıda farklıysa garip geliyo insana sırf o yüzden zamanında sony-erikson almamıştım....
 
neden bootloaderini vermiyorki nokia onu anlamıyom
 
windows phone 5 para etmez forever symbian belle
 
N8 optimizasyonlu en iyi işletim sistemi Belle'dir. Android atılır da uyumsuzluk problemleri yaşarsınız. Zaten android işlemci gerektiren bir OS'dur. Belleyi bekleyin.
 

Lenneth

Üye
WP7 680 mhz ile hızlı çalışmaz 1.4 ghz ile bile olsa yavaşlıklar oldugu belirtilmiş engadget ta..
 

Lenneth

Üye
Bana sorsanız bence Symbian Belle WP7 den daha iyi.. WP7 bana karışık gözüküyor ne kadar şık dursada..
 
okadrda karışık deqil emin olun ama symbiandaki gibi otorite ve hiyer arşi yok
 
Nokia'ya yakışan hep symbian oldu ve öyle kalmalı
 
benim n8 de belle var orjinal olmadığı halde mğkemmel orjinali çıkınca nası olur acaba ) wp7 gelirse bi denemek lazım ama belle iyi görünüyo
 
nokıa şu n 8 lere bi güzellil yapsa belli bi ücret karşılığında işlemciler 1 ghz e yükseltilse negüzel olurdu ya deilmi arkadaşlar
 
haklısın hani imajını kurtarması için dedim
 

qsaw

Üye

g[/URL]aliba fake ama ben yine paylaşıyım dedim

----------Eklendi @ 19:46:29 ---------- Yazıldı @ 19:45:10 ----------

gördüğünüz gibi son videoda kasıyor