miaculpa
Üye
N8 belleden ilk sürümü çevirme
merhaba arkadaşlar konuyu doğru yere mi açtım bilemiyorum konuları araştırmadımda sizlerden yardım istiyorum
N8 telefonumu tamamiyle kutudan çıktığı gibi o eski yazılımı nasıl yüklüyebilirim sevemedim açıkçası belleyi eski hali daha çok hoşuma gitti kişisel görüşüm yardımcı olursanız teşekkür ederim
N8 telefonumu tamamiyle kutudan çıktığı gibi o eski yazılımı nasıl yüklüyebilirim sevemedim açıkçası belleyi eski hali daha çok hoşuma gitti kişisel görüşüm yardımcı olursanız teşekkür ederim

