N8 belleden ilk sürümü çevirme

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
miaculpa

miaculpa

Üye
    Konu Sahibi
N8 belleden ilk sürümü çevirme
merhaba arkadaşlar konuyu doğru yere mi açtım bilemiyorum konuları araştırmadımda sizlerden yardım istiyorum
N8 telefonumu tamamiyle kutudan çıktığı gibi o eski yazılımı nasıl yüklüyebilirim sevemedim açıkçası belleyi eski hali daha çok hoşuma gitti kişisel görüşüm yardımcı olursanız teşekkür ederim
 


hizan

hizan

Üye
tabii ki arkadaşım scandinav dosyalarını yükle o kadar.


yapamazsan bana özelden pm at yardımcı olayım.
 
miaculpa

miaculpa

Üye
    Konu Sahibi
pm attım abicim
 
miaculpa

miaculpa

Üye
    Konu Sahibi
abicim msn yada facebook kullanıyormusun daha rahat iletişim kurarız
 
hizan

hizan

Üye
arkadaşım sana msn verdim özeline baksana yardıma ihtiyacın yoksa yaz bilelim.
 

ilyas2107

Üye
yav beyler bi kendinize müslümansınız buraya yazında bizde ögrenelim bende çevirmeyi düşünüyorum şahsen
 
mert41994

mert41994

Üye
Downgrade konularını forumda araştırın :)
 
miaculpa

miaculpa

Üye
    Konu Sahibi
sorun çözüldü konu kilit
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt