N8 Belle NFC

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

PriZm

Üye
ƒℓα[χ]ℓу;4304701' Alıntı:


Yukarıda bahsettim.

adam tekrar geciyor belki konu sahibi anlamamistir diye
 
Hayatınızda kullandınız da mı nfc işe yaramaz bir çipten farklı değil.

Kullandım cok güzel.

Kimliginmi yok cebinde nfc var .

Paran bıttı otoubuse bınemıyorsun nfc var.

Aliş veriş yapabiliceksin nfc var.

Hizli ve güzel oyun oynıyabılceksın nfc var.

Kullaklık vsvs... daha cabuk baglanabilcek nfc var.

Barkord okuyacak Nfc var.

İlerde bunlar ve bır cok şey gelicek nfc ile Nokia Yetkili birine sormuştum.
 
bir tane mission complete gönder tam olacak.
 

FlaxLy

Üye

Çok güzel açıklamışsın.


----------Eklendi @ 23:04:47 ---------- Yazıldı @ 23:04:04 ----------

bir tane mission complete gönder tam olacak.

oda gelecek bekle
 
ƒℓα[χ]ℓу;4304782' Alıntı:


Çok güzel açıklamışsın.


----------Eklendi @ 23:04:47 ---------- Yazıldı @ 23:04:04 ----------



oda gelecek bekle
Sana gelsin kanka ;
 
ƒℓα[χ]ℓу;4304891' Alıntı:


Güldüm ya. Sadece mesaja yazmadım.
Neyse konu dağıldı en iyisi açıklama yapayım .

Sevgili arkadaşım N8 ' de sadece NFC dosyaları mevcuttur bu Anna ile geldi C7 içindir fakat diğer S^3 cihazlara da koymuşlar amaçları ne bilmiyorum .
Nfc yazılım değil donanım işidir yani N8 ' de NFC olması imkansızdır .
 

serinaga

Üye
NFC yani Near Field Communication ve türkçe ismiyle Yakın Alan İletişimi, yeni nesil bir kablosuz iletişim teknolojisidir.
 
nfc N8'de mevcut degil dostum...ama üzülme bence,angry birds'de bölüm açmaktan baska bi işe yaradıgı yok suan uzun bi sürede yaramaz pek gerekli degil
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...