N8 belle kamera!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
N8 belle kamera!
N8 belle kullanıyorum fotoğraf ve video çekerken maksimum görüntü kalitesi almak istiyorum bunun için kamera ayarlarım nasıl olmalidir?
 
kamera ayarlarından görüntü kalitesini en yüksek yani 12 mp seçmen gerek
 

KeSeGeN

Üye
modlar bölumunde kamera ve video modu var arkadaslar. Cok farkediyor tavsiyemdir
 
    Konu Sahibi
arkadaşlar daha ayrıntılı bilgi verebilecek yok mu
 
dalgamı geçiyon sen dahice diyerek adamı hasta etme belki bilmiyordur nerden ne yapıldıgını

kamera ilk kullanımda 9mp okarak açılır ki 9 ile 12 mp arasında senin telefon ekranında gözle görebileceğin bir fark yoktur. arkadaşın kastettiği kamera ile ilgili diğer ayarlardır(renk tonu beyaz dengesi ıso pozlama kontrast netlik vb) diye düşündüğüm için senin söylediğine güldüm. amacım dalga geçmek değildi. başkalarıyla dalga geçmekten ve benimle dalga geçilmesinden hoşlanmam. sanırım bir yanlış anlaşılma olmuş. umarım açıklayabilmişimdir.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...