N8 belle Açık uygulamalar hakkında...

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

alexismachine

Üye
    Konu Sahibi
N8 belle Açık uygulamalar hakkında...
arkadaşlar bildiğiniz gibi anna güncellemesi içerisinde seçenekler ivmesi kullanılarak açık uygulamaları görebilir kapayabilir yada uygulamalar arasında geçiş yapabilirdiniz fakat belle güncellemesinde sadece menü (home) tuşunu kullanarak bu bahsettğimiz özellikleri kullanabiliyoruz.şimdi basit bir programla menü tuşunu kullanmak istemeyenlere yardımcı olacağım ilk olarak telefonumuzda yüklü olan ovi store yada yeni adıyla mağza simgesine tıklıyoruz ardından arama ivmesine tıklayıp boş alana tap2menu yazıp arattırıyoruz kısa bir yükleme işleminin ardında uygulamayı açıp özlliklerini ayarlıyoruz şahsen bulduğun en iyi ayarı sizlerle paylaşacağım...x position (PORTRAİT) 193y Position (PORTRAİT) 570X position (landscape) 300y position (landscape) 300size 60ayarları yaptıkdan sonra hide ivmesine basıp çıkıyoruz hepsi bu ekranda ana çubukda (x) belirecek bu menü tuşu yerine kullanılan bir uygulama basılı tutarsanız açık uygulamaları kullanabilir yada menüye çıkabilirsiniz.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt