N8 bataryası hakkında

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
N8 bataryası hakkında
arkadaşlar n8'in bataryası sanırım 1200mah ve pek yetmiyor.hep düşünüyordum aynı bataryanın daha yükseğini bulabilir miyim diye, öyle araştırırken şunu buldum
http://www.ebay.com/itm/2430MAH-HIGH-CAPACITY-BL-4D-GOLD-BATTERY-NOKIA-E5-E7-N8-/190552212188?pt=PDA_Accessories&hash=item2c5dcc02dc

ne dersiniz sizce almalı mıyım? aldığıma değer mi? ve alıp kendim taksam garanti dışı kalır mı?
 

byred55

Üye
çin işi birseye benzıyor gıbı dıkkat et alırsan telefona kısa devre yaptırmasın :O
 
    Konu Sahibi
çin işi birseye benzıyor gıbı dıkkat et alırsan telefona kısa devre yaptırmasın :O

evet öyle şeyler olmasından ben de korkuyorum bu yüzden bi danışayım dedim sizlere.telefonuma herhagi bi zarar verir mi acaba
 

cyber

Üye
telefon açıldığı için garanti dışı kalır
 
    Konu Sahibi
aslında çıkarılıp takılabilen bi batarya olsa hemen alırım hiç olmazsa yedekte durur falan.ama böyle sabit batarya olunca uzun süre kullanmak mecburiyetindeyim ve telefom zarar görsün istemiyorum
 

byred55

Üye
kitapça kapagın ızınsız acılması yada acıldıgı anlasılması durumunda cıhazın garantı dısı kalacagıda yazıyor :O
 
    Konu Sahibi
kitapça kapagın ızınsız acılması yada acıldıgı anlasılması durumunda cıhazın garantı dısı kalacagıda yazıyor :O

evet kitapçığı ilk aldığımda okumuştum ama servis bazen tolerans gösterebiliyor.aslında çok da önemli değil donanımsal hataların çoğunda kullanıcı hatası diyorlar, yazılımsal olarak da kendi düzeltemediğimiz şey bi şey yok zaten garanti dışı kalmasını göze alabilirim sarj sürem iki katına çıkacaksa
 

byred55

Üye
ya zaten baktın batarya az gıdıyor ve garantıye kendı degısır.benım n73 vardı hafıza kartı gırısı bozuldu vermıstım.n73lerde joıstık arızası klasıktı ve ben 1.5 yıldır degıstmeden kullanmıstım .bataryasıda halıyle bıtmıstı ve yan sanayı takmıstım . telefon garantıye gıttı ve geldıgınde joıstıgı mıkrofonu ve asıl arızası olan kart gırısı degısmıtı.ustunede görevlı eger bataryanda orjınal olsa oda degısecektı demışti
 
    Konu Sahibi

forumda çok arkadaş şarj az gidiyor diye garantiye verdi zamanında yeni yazılım yükleyip batarya sağlam diyip geri vermişler
hem ben telefonu çok kullanan bir insanım bir gün bile gitmiyor.hiç kullanmasam bir günü rahat çıkarıyor ama internete çok girdiğim için dayanmıyor o yüzden bu bataryayı istiyorum açıkçası
 

byred55

Üye
işin risklı o zaman yahu ne desem bılmıyorum
 
    Konu Sahibi
bu işlerden anlayan arkadaşlar bir yorum yapsalar aslında ona göre alıp almamaya karar vericem
 
bu işlerden anlayan arkadaşlar bir yorum yapsalar aslında ona göre alıp almamaya karar vericem


dostum ben teknikservis işiyle uraşıyorum...garanti dışı kalma gibi bir şey söz konusu değil...cihaza elektriksel zarar vermesin yeterki...yoksa o bataryayı kullanman sorun oluşturmaz...servise gönderirken aç yanlardaki vidayı kendi bataryasını tak gönder...eğer bu kadar sorun edersen....
 
    Konu Sahibi

çok teşekkür ederim hocam çok faydalı oldu bu bilgi valla
bi de linke tıkladın mı bilmiyorum o bataryayı tavsiye eder misin? telefona elektronik olarak bi zarar vermez dimi?
 
hergün yığınla n8 lerin arasındayım ama hiç birinde yan sanayi batarya görmedim....ama başka modellerde sıklıkla kullanıyo müşteriler hiç bir sorunlada karşılaşmadım..bataryası yan sanayiyse lütfen bataryanızı değiştirin diye not düşeriz o kadar....ama sen eğer o bataryayı kullanacaksan servise kendi bataryasıyla gönder sorun olabilir...bataryalar kasada olduğu için N8-E7 tarzı cihazlarda sorun çıkabilir...Buda tamamen teknisyen insiyatifinde olduğu için net birşey söyleyemiyorum...

tşk.
 
    Konu Sahibi

hocam çok teşekkür ederim içim rahatladı ben alayım o zaman bu bataryayı
 
[COLOR=""][SIZE=""]s'a aslan emre kardeş ya sana zahmet şu batarya alacağın adresi banada verirmisin acil banada lazım çok teşekkür ederim[/SIZE][/COLOR]
 
    Konu Sahibi
[COLOR=""][SIZE=""]s'a aslan emre kardeş ya sana zahmet şu batarya alacağın adresi banada verirmisin acil banada lazım çok teşekkür ederim[/SIZE][/COLOR]

dostum ilk mesajımda link koymuştum ama mobilde olduğum için tıklanabilen bi link olarak çıkmamış sanırım.sana pm olarak tekrar atayım

----------Eklendi @ 22:30:12 ---------- Yazıldı @ 22:29:25 ----------

rica ederim....al bakalım kullanım süresinde artış olacakmı...

teorik olarak yaklaşık 2 katına çıkması lazım ama pratikte nolur bilemem
 
[COLOR=""][SIZE=""]eyvallah tamam bekliyorum bu arada alıntı yaparak yazamadim kusura bakma adresi bekliyorum çok sağol[/SIZE][/COLOR]
 
Test ettikten sonra sonucu paylaşırsan çok sevinirim, aynı sorun bende de var ben cihazı sıfır almadım yurt dışından kaçak getirilmiş, bataryasının yan sanayi ürünlerle değiştirilmiş olmasından şüpheleniyorum.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...