projectmaximo
Üye
-
Konu Sahibi
-
çin işi birseye benzıyor gıbı dıkkat et alırsan telefona kısa devre yaptırmasın :O
kitapça kapagın ızınsız acılması yada acıldıgı anlasılması durumunda cıhazın garantı dısı kalacagıda yazıyor :O
ya zaten baktın batarya az gıdıyor ve garantıye kendı degısır.benım n73 vardı hafıza kartı gırısı bozuldu vermıstım.n73lerde joıstık arızası klasıktı ve ben 1.5 yıldır degıstmeden kullanmıstım .bataryasıda halıyle bıtmıstı ve yan sanayı takmıstım . telefon garantıye gıttı ve geldıgınde joıstıgı mıkrofonu ve asıl arızası olan kart gırısı degısmıtı.ustunede görevlı eger bataryanda orjınal olsa oda degısecektı demıştievet kitapçığı ilk aldığımda okumuştum ama servis bazen tolerans gösterebiliyor.aslında çok da önemli değil donanımsal hataların çoğunda kullanıcı hatası diyorlar, yazılımsal olarak da kendi düzeltemediğimiz şey bi şey yok zatengaranti dışı kalmasını göze alabilirim sarj sürem iki katına çıkacaksa
ya zaten baktın batarya az gıdıyor ve garantıye kendı degısır.benım n73 vardı hafıza kartı gırısı bozuldu vermıstım.n73lerde joıstık arızası klasıktı ve ben 1.5 yıldır degıstmeden kullanmıstım .bataryasıda halıyle bıtmıstı ve yan sanayı takmıstım . telefon garantıye gıttı ve geldıgınde joıstıgı mıkrofonu ve asıl arızası olan kart gırısı degısmıtı.ustunede görevlı eger bataryanda orjınal olsa oda degısecektı demışti
bu işlerden anlayan arkadaşlar bir yorum yapsalar aslında ona göre alıp almamaya karar vericem
dostum ben teknikservis işiyle uraşıyorum...garanti dışı kalma gibi bir şey söz konusu değil...cihaza elektriksel zarar vermesin yeterki...yoksa o bataryayı kullanman sorun oluşturmaz...servise gönderirken aç yanlardaki vidayı kendi bataryasını tak gönder...eğer bu kadar sorun edersen....
hergün yığınla n8 lerin arasındayım ama hiç birinde yan sanayi batarya görmedim....ama başka modellerde sıklıkla kullanıyo müşteriler hiç bir sorunlada karşılaşmadım..bataryası yan sanayiyse lütfen bataryanızı değiştirin diye not düşeriz o kadar....ama sen eğer o bataryayı kullanacaksan servise kendi bataryasıyla gönder sorun olabilir...bataryalar kasada olduğu için N8-E7 tarzı cihazlarda sorun çıkabilir...Buda tamamen teknisyen insiyatifinde olduğu için net birşey söyleyemiyorum...
tşk.
hocam çok teşekkür ederim içim rahatladıben alayım o zaman bu bataryayı
[COLOR=""][SIZE=""]s'a aslan emre kardeş ya sana zahmet şu batarya alacağın adresi banada verirmisin acil banada lazım çok teşekkür ederim[/SIZE][/COLOR]
rica ederim....al bakalım kullanım süresinde artış olacakmı...
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?
We use cookies and similar technologies for the following purposes:
Do you accept cookies and these technologies?