N8 Almaya karar verdim

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

^BaRoN^

Üye
    Konu Sahibi
N8 Almaya karar verdim
Sizce doğru kararımı verdim?650 TL'ya alacağım,Garantili,GRi.
 
o fıyata temız garantılı bulduysan bır dakıka dusunme
 
Tepkiler: Esendağlı
650 tl ye bulmuşsun beklediğin hata temizse hemen kap
 
o fıyata bulsam bende alırım ıkıtane n8 kullanırım
 

^BaRoN^

Üye
    Konu Sahibi
İkinci el ama.Sağolun...
 
N8 çıkalı fazla olmadı. İkinci ele düştüyse bir hatası oalabilir mi acaba?. İstersen acele etme,
 

Emre-45

Üye
Zaten piyasasi600 tl arkadaslar niye bu kadar olay yaptiniz ki
 
aynen öyle n8in fiyatı düşük baya bence al. temiz ve güveniyorsan al tabiki
 
Dostum ben olsam android alırdım ama nokia forever diyorsan al .
 
Haklısın aslında bizde de 30 + oyun var . Al gitsin . Ben 500 ' e C7 almıştım çok mutluyum .
 

^BaRoN^

Üye
    Konu Sahibi
Oyunlarda bir anda gelecek 6 aydır gelmiyor çünkü bir anda bomba gelir...
 
Yahu arkadaşlar sizden saklayamayacağım . Bu N8 çok ilgimi çekiyor Özellikle Hdmi benim için çok önemli . Ama C7 dende vazgeçemem bunun arasını bulalım
 

^BaRoN^

Üye
    Konu Sahibi
Yahu arkadaşlar sizden saklayamayacağım . Bu N8 çok ilgimi çekiyor Özellikle Hdmi benim için çok önemli . Ama C7 dende vazgeçemem bunun arasını bulalım
EK aparatı falan yokmu TV bağlantısı için?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...