N8 1 ghz

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
bu jin haonun efekt videosu ya kim demiş 1 ghz diye öle bişi imkansız 800 de zorlanıyor telefonlar 1 ghzde telefon tarihe karışır
 

CanKartaL

Emekli Yönetici
demek ki iphone hakikaten sağlam cihaz.

hünkarım sağlamlığından ziyade senin sisteme birşey yapmana izin vermiyor ondan kaynaklanıyor yoksa sisteme 1-2 müdahale etsen o da başlar yalpalamaya bknz jailbreak ve tweaks in yan etkileri
 


hünkarım sağlamlığından ziyade senin sisteme birşey yapmana izin vermiyor ondan kaynaklanıyor yoksa sisteme 1-2 müdahale etsen o da başlar yalpalamaya bknz jailbreak ve tweaks in yan etkileri

Bak o da doğru.Hiç aklıma gelmemişti hünkarım
 

pirenuri

Üye
bu videoda alttan yukarı doğru bildirim çubüğü gibi bişi kaydırıyor ya onun nasıl oldugunu bilen varmı
 

MrExpert

Üye
Neresinden anlamayı başardın bunun 1ghz olduğunu ?
 

pRime.

Üye


açıkçası yok görmedim . ilk gün nasılsa hep öyle . hatta 27 oyun 10 uygulama varken bile aynı performansı

cihaz hafizasini oyun uygulamayla doldurursan yavaslamaya basliyor. Mutlaka en azindan 1gb alan bos birakmak lazim.
 
1ghz yapmaya çalışıyorum ben de. Açmadığım sistem dosyası kalmadı bulamadım hala. Dll dosyalarında olması lazım
 
ilk 800 mhz deneyeceğim. Sonra 1ghz
 

papakudioflu

Emekli Yönetici
ilk 800 mhz deneyeceğim. Sonra 1ghz

forummda bir kişi daha yapmıştı 1ghz da üstüne çıkmış ama cihaz sürekli reset atıyordu galiba böyle bir konu hatırlıyorum zaten 800mhz işlemci yeter gpu yuda katarsak 1.1ghz yapıyor
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...