N8-00 Ekran Hakkında

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
N8-00 Ekran Hakkında
Arkadaslar Gecende Telefon Asfaltın ustune Dustu Ekran Çatladı Elimi Ekrana Sürdügümde Catlagı Hissedebiliyorum. Sizce İçtenmi yoksa dıstanmı Çatlamıstır? Garanti Karsılarmı. İlginiz İçin Teşekkurler.
 
hissediyorsan dıştan çatlamıştır ayrıca içten olsa görüntü bozulur garanti karşılamaz kullanıcı hatası der.
 
    Konu Sahibi
Garanti Dıştan Catlamayı Karsılıyormu
 
Kullanici Hatasi Derler ..

Kendi Kendine Dis Ekranda Ic Ekranda Catlamaz Bence ..
 
Dıştan çatlamışsa daha ucuza yaptırırsın sadece..yani yine garanti karşılamaz.
 
    Konu Sahibi
Sizce Servisemi Vereyim Yoksa Telefoncudamı Değiştireyim. Servis 20 Liralık Seye 50 Lira İster Diyorlar
 
servis dısı bi yere yaptırırsanda garantisi biter bence. yetkisiz müdahale mi ne diyolar ona ..
 
garantiye yolla paranla yaptır bence. Garanti karşılamaz ama paranla en güvenilir işi onlar yapar. Ayrıca garantin de devam eder bu sayede
 
Bir şeye dikkat ettimde servis karşılamaz denilmesine rağmen halen,servis yapar mı demişsiniz.
Sizce kullanıcı hatasını bir servis yapar mı
 
Garanti Ucret Karsiliginda Yapiyor Evet .. Tabii Ki Kullanici Hatasi Ise ..
 

acuxx

Üye
sen bi servise verde ondan sonra karar verirsin
 
    Konu Sahibi
Bi Ara Servise Gideyimde Masrafı Neymiş Ogrenelim.
 

papakudioflu

Emekli Yönetici
servise garanti dişi yaptiracaginiz işlemlerde servis cihazinizin garantisini sonlandirir.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...