N79 V20.175 installserver.exe dosyası çıktı mı?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

utkuo

Üye
    Konu Sahibi
N79 V20.175 installserver.exe dosyası çıktı mı?
Meraba dostlar Benim tel N79. Şu anda v20.175 sürümü var.Acaba installserver.exe dosyası çıktı mı. Bu sürümü hackleyebilen arkadaşlar varsa bana yardımcı olurlarsa sevinirim.

Birde bir yöntemden bahsediliyor. Bşka bir telefonun(yada sürümün) installserver.exe'sini bi programdan geçirerek sanki kendi telefonunun exe'si gibi kullanabiliyor muşsun. Bu konuda da yardımcı olursanız sevinirim. Benim gibi diğer arkadaşlarda yararlanır. Herkese Teşekkürler
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt