N79 Belle Demo

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
N79 Belle Demo
Merhaba arkadaşlar birkaç haftadır tck olsun hakangüven vb arkadaşların cfw lerini izleyerek geçti.Oldukça güzel olan bu cfwleri gördükçe neden bende n79 umun görünümünü değiştirmezmişim dedim ve amatörce çalışmaya başladım rmp paketleri belle saatleri menü görünümleri kastor derken nihayet amacıma bir nebzede olsun ulaştım ve ram gücünüde yüksek tuttum.Sonuçta amatörce ama emek var umarım beğenirsiniz teşekkürler batudinho39

[video=youtube_share;qtvnVWQjoUo]http://youtu.be/qtvnVWQjoUo[/video]
 

MaxipmaN

Üye
inşallah başarılı olur
 

Mesut Aktaş

Emekli Yönetici
şimdi bunları bir cfwde birleştireceksen teşekkürler şimdiden, ama birleştirme yapmayacaksan zaten internette dolanan şeyler bu yamalar
 

ByKatre

Üye
Hasan guven degil hakan guven
 
videoya baktım da süper olmuş.
 

Maxis_

Üye
iyi çalışmalar.bi faklılık görelim
 

ismail

Üye
başlangıç olur ve hoşta olur
 
    Konu Sahibi
ilk cfw olduğu için ve 12.sınıf olduğum için çok uzun sürüyor ama ram 60 mb sabit kalıyor. Müzik Çalar Saat ve Landspace mod üzerinde çalışıyorum umarım bitiririm teşekkürler
 

AHKE

Üye
hadi kolay gelsin
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...