n78 vs 6210 navigator

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

werty01

Üye
    Konu Sahibi
n78 vs 6210 navigator
hangisi daha iyi her açıdan bi değerlendirin lütfen
 
N78 i kullanmayan bilemez ama N78 diyom güzel telefon bende war gayet şık bi kötülüğü parmak izi çok kalıyo...Yani yok yok telefonda..
 
n78 de wireless var onuda göz önünde bulundur
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...