<< n78 # 400 tl << e71 # 550 tl

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

barisozer83

Üye
    Konu Sahibi
<< n78 # 400 tl << e71 # 550 tl
&#9668;&#9658;E71 &#9616;&#9616; sıfır garantili kutulu- 550 TL pazarlıksız

CİHAZ 1.5 AYLIKTIR.GENPA GARANTİLİDİR.ÜZERİNDE TEK BİR ÇİZİK BİLE YOKTUR.SIFIR GİBİDİR. APARATLARI FATURASIYLA BİRLİKTEDİR.

FAKAT ŞU ANDA KUTUDA SADECE ŞARJ CİHAZI VARDIR. DİĞER APARATLARI VE FATURASI 1 HAFTA SONRA FİLAN ELİME ULAŞACAKTIR. ULAŞINCA ÜCRETSİZ KARGOYLA ALICIYA TEKRAR GÖNDERİLECEKTİR.






&#9668;&#9658;N78 &#9616;&#9616; tertemiz garanti kutulu- 400 TL

CİHAZ ARKADAŞIMINDIR ,6-7 AYLIKTIR.GENPA GARANTİLİDİR.




ÇOK ÇOK TEMİZDİR. .İLK RESİMDE YAKIN ÇEKİM YAPTIĞIM JOYSTİCK ÜZERİNDEKİ BOYA AŞINMASINI SAYMAZSAK 10 ÜZERİNDEN 9 ALIR. Kİ BU BOYA AŞINMASI GARANTİ KAPSAMINA GİRMEKTEDİR. ÜCRETSİZ DÜZELTİLEBİLİR.

KUTUSU VE BÜTÜN APARATLARI VARDIR. FATURASI KAYBOLMUŞTUR.

TEKLİFLER PMDEN VEYA 0543 539 04 09 DAN ULAŞABİLİRSİNİZ.SAYGILAR.









TAKAS DÜŞÜNÜLEBİLİR, FİYAT YORUMA KAPALIDIR FAKAT PAZARLIĞA AÇIKTIR.
 


tmrcntmr

tmrcntmr

Üye
k770i var bende garantili faturalı tamirsiz hasarsız darbesiz takas olabilir 0543 482 79 07
 
rapege

rapege

Üye
barış bey galiba rtelefoncusunuz sizden bir ricam var bana wlanlı çok pahalı olmayan bir telefon bulabilir misiniz?
 

kadir_90

Üye
n78 hala satılıkmı satılıksa 300 tl veririm çünkü sıfırı 480 tl
 
__black__

__black__

Üye
sıfırı 450 tl al bak siteye http://www.ceptikla.com/cep-telefonu/N78/?ref=akakce&v=1.23.7
 

featpac

Üye
Iphone 2g 8gb var orjinal e71 takas edelimmi
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt