n73 wifi

  • 6 Mayıs 2011
  • 1932 Okunma
  • 14 Cevap

Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
  1. arkadaşlar ban yardım edermisiniz ceptelefonum wifi yükleme istiyorumda nasıl yükleyecegimi bilmiyorum aramadıgım program kalmadı bi yardım edin yardım eden arkadaşlara çok teşekkür ederim
     


    Yazan: phasan
  2. n73 e wlan yüklenmez kardeşim bende yüklemeye çalıştım program kuruldu ama açılmadı telefon desteklemiyo
     
  3. ARkadaşlar bununla ilgili çok konu açıldı dikkat etmediniz mi wi fi bir donanımdır donanım olmadan yazılım bir işe yaramaz pc yi düşünün harici bir ekran kartınız yok ama bir ekran kartı driverini kuruyosunuz çalışırmı çalışmaz tabikide ancak wi fi kartları mevcut diye biliyorum ama 90-100 tl civarı olması lazım
     
  4. wifi kartları wm için diye biliyorum ama emin değilim

    rüyanda göremezsin diyebilirim n73te wifi yi
     
  5. bilgi için çok teşekkürler

    ----------Eklendi @ 21:49:13 ---------- Yazıldı @ 21:48:27 ----------

    zaten bana wifi lazım olmaz bizim burdaki wifilerin hepsi şifreli
     
  6. Wi-fi Yazılım Değil Donanımdır Artık Şuna Zorlamayın :oke:
     
  7. Bende biliyorum donanım oldugunu ama ona göre wifi kartları varmış
     
  8. Wi-Fi Kartın Olsada Bağlanamazsın Telefonunda Uyumlu Yazılım Yok:oke:
     
  9. Bende N95'e dokunmatik programı arıyorum var mı
     
  10. Ha ha
     
  11. arkadasımızın dediğigibi wifi bluethoot gibi bir donanım ... sonradan atılabilecek bir uygulama türü değil ..
     
  12. arkadaslar net bır soru bi wifi n73 e olur mu olmaz mı ??? cwp istiorm..:allalla:
     
  13. Olmaz.
     
  14. zaten ben 2 ay sonra telefonumu degiştirecem

    ----------Eklendi @ 11:43:37 ---------- Yazıldı @ 11:40:10 ----------

    nokıa n97 alacagım
     
  15. Bence olmaz dokunmatik çünkü lcd öyle değil :)))
     
Konu Durumu:
Daha fazla cevap için açık değil.
Yüklüyor...
26/09/2018 - 00:33