xrasimxx
Üye
N73 tercihlerden az ses çıkıyor
ARKADAŞLAR N73 TELEFON ALDIM . MÜZİKLERİMİ MÜZİK ÇALARDAN DİNLEDİĞİM ZAMAN FAZLA SES ÇIKIYOR . ZİL SESİ YAPINCA AZ SES ÇIKIYOR SEBEB NE OLABİLİR . TERCİHLERDEN AYARLIYORUM SESİ SONA VERİYORUM AMA YİNE AYNI SES AZ ÇIKIYOR. MÜZİK ÇALARDAN FAZLA SES ÇIKIYOR YARDIMLARINIZI BEKLİYORUM 
--------------- Ekleme ---------------
kimse yok mu arkadaşlar yardım edecek "

--------------- Ekleme ---------------
kimse yok mu arkadaşlar yardım edecek "
