N73 SİS sorunu...

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
N73 SİS sorunu...
Arkadaşlar geç oldu ama N73 sahibi oldum... Telefonuma yazılım atayım istedim Mp3 çalar, video izleme vs... forumdan indirdigim sis uzantılı programları pc den telefona usb kablosuyla göndermeye çalışıyorum ... Nokia PC Suite programı ile direk sis uzantılı dosyanın üzerine tıklıyorum ama telefon ......sis dosyasını desteklemiyor diye hata veriyor diger *.sisx ve *.jar ları yüklüyor sorunsuz ne yapmam gerekir bunları yüklemem için...
 
Tepkiler: aaallliii

Ozan

Admin
N73 sisx formattaki symbian uygulamaları desteklemektedir.

sis dosyaları, bir önceki jenerasyon olan s60 platformunun dosya formatıdır.
 

POWER

Üye
Maalesef arkadaşım n73 bi önceki sürüm olduğu için sis leri yükleyemezsin desteklemez
 
kim demis arkadasim yuklersin bal gibide kullanirsin bende de ayni sorun vardi hall etdim sadece telefonun sertifikasyon isini hall etemen lazim
 

OMG LOL!

Üye
benim 660 da yapıyodu telefona atıp kuruyorum sisleri
 
biraz ugrastırıyor ama hack yap teli.
 
SİS diye kaydetme o zaman si die kaydet üzerine basınca kurulur
 
Sana lazım olan program sixplorer programı bi cok oyunu ben bununla cevirdim ve kullandım
 

STaT!C

Üye
n73 sis formatı da destekler ama program yüklerken s60 3rd ye göre sis dosyaları olursa açar her s60 yazan dosyayı indirirsen açmaz
 

cellat2

Üye
n73 sis formatı da destekler ama program yüklerken s60 3rd ye göre sis dosyaları olursa açar her s60 yazan dosyayı indirirsen açmaz
 
arkadaşlar bi n73 kullanıcısı olarak bende sis sorunu yaşıyorum bazılarını açıyor bazıların açmıyor sis dosyaları peki bu neden
 
Ben N73 Kullanıorum. TeLde Bır Sorun Var. Hafızasındakı Bütün Herşeyı SıLdım Ama HaLen Hafıza Az VerıLerden BazıLarını SıLın Dıor. Bakıorum Pc'den Hafızasının Tümü DoLu Dıor. Ama SıLıorum oLmuor ? Ne Yapmamı Tavsıye Edersınız ? Tel Hafızasındakı TemaLarı SıLmem Gerekıo oLabıLır Mı ? TeL Hafızasından Ve Hafıza Karttan NasıL SıLebıLırım TemaLarı ? Yardımcı Olursanız Sewınırım... SaygıLar..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...