n73 ram arttırma yardım...

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
n73 ram arttırma yardım...
n73 ümün ramini nasıl arttırabilirim telefonun hızlanmasıında işe yarar mı?
 
    Konu Sahibi
n73 sis açmıyor ne yapmalıyım
 

celibar

Üye
telefonun orjinal nokia ise açması lazım.bir de şunu dene
 
    Konu Sahibi
sertifika hatası veriyor ne yapmalıyım
 

celibar

Üye
opda'dan imei'nle sertifika alıp programı sertifikalamalısın.program telefonun ram'ini rahatlatarak programların oyunların daha rahat çalışmasını sağlıyor.
 
Harbı benım telde sıs uzantılı dosyaları acmıyor banada bı cozum oner kardesım lutfen sımdıden emeqıne tsk ederım =)
 

celibar

Üye
orjinal nokia ise açması lazım.çin malı ince n73 ise açmaz.
 
Yoq kardes sen benı anlamadın benım tel orjınal kalın n73 alman malı ama bazen oluyor acıyor bazen oluyor acmıyorn ısın acıqı ben bıraz acemı sayılırım aslında deqılım ama benım sorunum su ımıs yenı cozdun n73 s60 v 3 ıle calısırken ben s60 v 5 dosyası yukluyormusum galıba o sorunu ortadan kaldırdım bıde tele sertıfıka aldım hack felan yaptım sorun kalktı ılqılendıqın ıcın tsk =)
 

COESTO

Üye
çünkü n73 sisx açar sen onun sisx ini bul
 

Nadir

Emekli Yönetici
konu sahibinin isteği üzerine kilitlendi..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...