Zaten n73 kullandığınızı profilinizde yazmışsınız, bu anketi açma sebebiniz mesaj sayısı artırmaktan başka nedir?
Eğer ikisi arasında eşinize, dostunuza dair yapılacak bir seçimse, bunu konuda belirtseniz daha iyi olmaz mı? 2 satır açıklama bile yok hangisi yazmışsınız.
Bende şöyle bir soru soruyorum, sana 1 hafta ceza mı vereyim gereksiz mesaj yazımından yoksa sınırsız mı vereyim karar veremedim. Sence hangisi?