n73 Me Wİ-Fİ ?

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
n73 Me Wİ-Fİ ?
N73Me almayı düşünüyorm ama bu telefonda wi-fi var mı ?
 

hamza416

Üye
yok kardesim n95 ve ust modellerde var
 

mami24

Üye
n73 alıpta napıcksın bu saatten sonra birader kafayımı yedin
 
    Konu Sahibi
Nokia E51 almayı düşünüyorum o nasıl :S
 
valla ben n73 den memnunum daha bugun aldım yenı herkese de tavsıye ederım dıger teller cok karısık n73 kullanıslı ve cok kolay ..........
 

alemci03

Üye
bence n78 falan al paran varsa.
 

Necron43

Üye
Nokia N95 8GB, N95, N93i, N93, N91 8GB, N91, N90, N86 8MP, N85, N810, N81 8GB, N81, N800, N80IE, N80, N79, N78, E90. E75, E71, E70, E66, E65, E63, E61i, E61, E60, E51, 9500, 9300i, 6710 Navigator, 5800 XpressMusic.

Bunlar W-lan Ceptelefonlar
 
Nokia N95 8GB, N95, N93i, N93, N91 8GB, N91, N90, N86 8MP, N85, N810, N81 8GB, N81, N800, N80IE, N80, N79, N78, E90. E75, E71, E70, E66, E65, E63, E61i, E61, E60, E51, 9500, 9300i, 6710 Navigator, 5800 XpressMusic.

Bunlar W-lan Ceptelefonlar

güzel paylaşım , teşekkürler
 

GoDLoVe

Üye
boşverin wi-fi yi wireless i en kral telefon Nokia 6120 Classic
 

Necron43

Üye
Nokiadan baska W-Lan olan Ceptelefon
BlackBerry ve IPhone

PDA icin JustMobile WLan SD Kart 802.11g
 

osezer10

Üye
e51 hoş bir tel fiyatıda uygun bence al
 
en kral tel bece n73 ya n95 çok kocaman bişek hem kapak kayışını sevmedim bide 3600 slide mükkemmel size n95 i tercih etmem
 
N73Me almayı düşünüyorm ama bu telefonda wi-fi var mı ?

Yok kardeşim N73 te Wi-Fi yok
yok kardesim n95 ve ust modellerde var

N95 in altındakilerdede vardır kardeşim
valla ben n73 den memnunum daha bugun aldım yenı herkese de tavsıye ederım dıger teller cok karısık n73 kullanıslı ve cok kolay ..........
Öbür telefonları kullandınmıki konuşuyorsun ?
boşverin wi-fi yi wireless i en kral telefon Nokia 6120 Classic
Ne alakaki ? Benim 50TL ye satılan 6630 bile iyi 6120 den..
en kral tel bece n73 ya n95 çok kocaman bişek hem kapak kayışını sevmedim bide 3600 slide mükkemmel size n95 i tercih etmem
Kardeşim dış görünüşten bahsediyorsak İncecik olan bu telefonuda kullanabilirsin. Biz özellik konuşuyoruz ve N95 N73 ten çok daha üstün
 
KANKA BEN N73 me kullanıyorum cok memnunum..eger guzel bi tel istiyosan fiyatı da güzel olur
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...