N73 me telefondaki hack i nasıl kaldırcaz ! ! Acill

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

NewstYLe.34

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
N73 me telefondaki hack i nasıl kaldırcaz ! ! Acill
:megafon: MERHABA ARKADAŞLAR BEN N73 ME KULLANIYOM SECMANLA HACKELEMİŞTİM AMA BUUN YÜZÜNDEN TELE BİŞEY YÜKLEYEMİYORUM.BU HACKİ NASIL KALDIRCAZ LÜTFEN YARDIMCI OLURMUSUN .. SECMANDAN DEVRE DIŞI BIRAKTIM TEKRAR SORUN DÜZELMEDİ .TELE FORMATTA ATAMAM HERŞEY GİDER BU HACK İ K ALDIRMAK İÇİN Bİ PROGRAM VARSA PAYLAŞIN LÜTFEN .. :bilmm
 


Flashtecker

Flashtecker

Üye
telefonunda hello0x2 kurulu ise programı calıstır ve seçeneklerden unhack my phone secenegıne tıkla boylece hack ı gerı almıs olursun:oke:
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
c/sys/bin klasörünùn içinden installer.exe dosyasını çıkarıp telefonu kapatıp açarsan düzelirmi acaba:hmmm
 

NewstYLe.34

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
sağolun arkadşlar bi deniyim dediklerinizi .. ha froodo ben teli secmanla hacklemiştim hellox programını kurarsam fark yaparmı ? etkisiz hale getirmek için
 
Flashtecker

Flashtecker

Üye
secmanı kaldırıp hellox u kur bi bı sorun olcagını dusunmuyorum.
 

NewstYLe.34

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
hello x dediğin program nerede bi yönlendirsen kardeş sana zahmet
 

NewstYLe.34

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
tşk kardeşim eyw..
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt