n73 me FirmWare 4.850.43.01

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Silinen Üye 476002

Silinen Üye 476002

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
n73 me FirmWare 4.850.43.01
0542478 bu product kodla baktım ve yeni bir sürüm (4.850.43.01) olduğunu gördüm .Fakat product kod turkce degıl . Bana bu surumun turkce product kodunu verebılecek var mı ??? Şu an ki product kodumla olan son versıyon 4.839.42.2.1 ....Yardımlarınızı bekliyorum....Şimdiden teşekkürler ....
 


Anıl Umut

Emekli Yönetici
Konunuz daha rahat cevaplanması açısından uygun yere taşınmıştır.
 
Mehmet

Mehmet

Emekli Yönetici
Nerden baktın nerde gördün o güncellemeyi bu amerika kıtasındaki n73 lerin son sürümü pekte yeni değil yani yanlış hatırlamıyosam
 
Silinen Üye 476002

Silinen Üye 476002

Kapalı Hesap
    Konu Sahibi
Nerden baktın nerde gördün o güncellemeyi bu amerika kıtasındaki n73 lerin son sürümü pekte yeni değil yani yanlış hatırlamıyosam

Kardeş netten sende yazarsan aynen benim yazdığım kodu çıkar karşına ama hepsi ingilizce , tayland ve bıkac dili daha destekliyor . Arasında türkçe yok bu dillerin :)
 
mastris

mastris

Üye
ewt bende gördüm bu yeni versiyon ama daha türkçesi yok beklersen çıkarırlar:oke: bnde n73 kullanıcısıyım bnde bekliyorum bkalım hayırlısı.
 
AhmetFevzi

AhmetFevzi

Üye
arkadaslar ben o fw yi yukledim telefon cince oldu heryerde emome diye bi reklam var.:D simdide sunu deniycem :

0542477

edit denemekten vazgectim bu yazilim cok eski :S sanki 7650 mine vardi kizakli o gibi
real player versiyonu : s60.30.35.01 D 27-Aug-2007_10:41:47

0542478 iken :

V 4.0850.43.0.1
12-12-2008
RM-133
(c) Nokia N73 (D3.01)

yaziyor.


ekran resmi koymaya caliscam




Eski yazilimi nasil yukleyebilirim :S gaza geldim yukledim simdi geri alamiyom :(

--------------- Ekleme ---------------

arkadaslar telefonu bozdum :S geri almaya calisirken bozuldu simdi hic kullanamiyorum acarken siyah ekranda kaliyor. acilmiyor :( jaf la denedim phoneix le denedim ama yapamadim telefonu pcye takipde 1 kez power tusuna basinca usb aygiti taninmadi diyor :( jaf da flnda telefonu bulamiyor nss de info gozukmuyor telefonu bulamiyor :( ne yapmam lazim nasil duzeltirim acaba. kaca patlar servise gotursem.
 

legionnn

Üye
hard format atmayı dene bıde.Ben sımdı atıyorum tele formatı.
 
ThE_kOnT

ThE_kOnT

Üye
Telefonunu Geri Şu Şekilde Alabilirsin

Navi Frimden telefonunun orijinal Dosyalarını indirmen lazım

Daha Sonra PC ne Phonex programını Kurman lazım

ve Daha Sonra

PC ne jaf programını kurman lazım

İndirdiğin FW Dosyalarını Telefonunun Ramına Göre Dosya Açıp Onun içine Atman Lazım
Daha Sonra PC C Nokia Phonex Produk Klasörünün İçine Atman lazım Ve Daha Sonra jaf programını Açıp Telefonuna O FW Fw leri yüklemen Lazım 2 Dk Sonra telefonun Eskisi Gibi Olacaktır ;)

İyi Forumlar..
 
sekil_27

sekil_27

Üye
arkadaş geçmiş olsun.versiyon yükseltince yani bir sonraki versiyona geçince tekrar geri dönemezsinn.bence navifirmle aynı versiyonu indir ve fwde düzenleme yapmaya çalış.yani türkçe dil editlersen telini kurtara bilirsin.yada telefonun serviste flası degişir.(yazılımın oldugu hafıza)parça degişip türkiye yazılımı yüklenip sana gönderirler.oda sana yeni tel fiatına gelir neredeyse.sen kendin dil editlemeyi dene.
 

hypercode

Üye
aynı sorun vardı 10tl ye box ile yazılım yüklettim gayet temiz çalışıyor
 
intoman

intoman

Üye
arkadaslar ben o fw yi yukledim telefon cince oldu heryerde emome diye bi reklam var.:D simdide sunu deniycem :

0542477

edit denemekten vazgectim bu yazilim cok eski :S sanki 7650 mine vardi kizakli o gibi
real player versiyonu : s60.30.35.01 D 27-Aug-2007_10:41:47

0542478 iken :

V 4.0850.43.0.1
12-12-2008
RM-133
(c) Nokia N73 (D3.01)

yaziyor.


ekran resmi koymaya caliscam




Eski yazilimi nasil yukleyebilirim :S gaza geldim yukledim simdi geri alamiyom :(

--------------- Ekleme ---------------

arkadaslar telefonu bozdum :S geri almaya calisirken bozuldu simdi hic kullanamiyorum acarken siyah ekranda kaliyor. acilmiyor :( jaf la denedim phoneix le denedim ama yapamadim telefonu pcye takipde 1 kez power tusuna basinca usb aygiti taninmadi diyor :( jaf da flnda telefonu bulamiyor nss de info gozukmuyor telefonu bulamiyor :( ne yapmam lazim nasil duzeltirim acaba. kaca patlar servise gotursem.

dead phone flashing yapacaksın ben yaptım oldu .
 
nfsnihat

nfsnihat

Üye
geçmiş olsun. yazılım sürümünü yüksek görüp geri dönülmez hatalar içine girmemek lazım demekki :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt