Daha açıklayıcı olabılırmısınız arkadaslar ben bu birlerden hiç bir sey anlamadım şimdiden saolun bende nokia n73 me var fakat nedense sony erıcsonlar kadar bi ses yakalayamadım biliyorum hoporlerlerden kaynaklanıo ama sizce en iyi ses verımını nasıl alırım ekolayzır ayarlarını grafik olarak veya daha acıklayıcı olarak yayınlaya bilirmisiniz bays