bnde N73 var ve bi sorun yaşıyorum . telefon sürekli hafıza az verileri silin diyo ve msjlarım gelmiyo. bnde hafıza kartını biçimlendirdim kart bomboş msjları da karta alıyorum hala aynı şeyi diyor msj geliyo açmıyo msj atamıyorum. msjları telefon hafızasına alıyorum yine aynı. lütfen acill yardım edin arkadaşlar !!!!!!!