N73 kamera sorunu

gkhn13

Üye
    Konu Sahibi
N73 kamera sorunu
Arkadaşlar kayar kapağı çektiğimde bazen açılmıyor bazen geç açılıyor açıldığında kendiliğinden kapanıp tekrar açılıyor bu arada ekran bir yatay bir normal oluyor.Ne yapmam lazım ?
 
n95te de aynı sorun var lens kapağını açınca bazen açılıyor bazen açılmıyor tamirciye götürdüm ve bana lens kapağı bozulmuş dedi biraz lens kapağına hafif şekilde vurunca açılıyor sanırım sende de aynı sorun war
 

safakk

Üye
Arkadaşlar kayar kapağı çektiğimde bazen açılmıyor bazen geç açılıyor açıldığında kendiliğinden kapanıp tekrar açılıyor bu arada ekran bir yatay bir normal oluyor.Ne yapmam lazım ?
kapağın bakır kısmında temessızlık vardı o nedenle bu sorun ancak arka kapak değişimi ile giderilebilir
 

gkhn13

Üye
    Konu Sahibi
peki maliyeti hakkında ne diyebilirsiniz ? şimdiden teşekkürler.
 

safakk

Üye
peki maliyeti hakkında ne diyebilirsiniz ? şimdiden teşekkürler.
maliyeti götürdüğün servisteki adamın insiyatifine bağlı eğer ordaki adam müşteriyi soyma peşindeyse istediği parayı alır kullanıcı hatası diye ama soyma peşinde değilse işini düzgün yapıyorsa para almaz
 

schumici

Üye
ama şu da var eğer kapak sağlamsa be donanımsal başka bi sorun bulunamazsa o zaman yazılımsaldır ve format atmak gerekir
 

safakk

Üye
ama şu da var eğer kapak sağlamsa be donanımsal başka bi sorun bulunamazsa o zaman yazılımsaldır ve format atmak gerekir
zaten en muhtemel sorun bence bu bende de oldu maalum ondan dedim yoksa formatta atmayı öneririz
 
n73 biraz yavas bi telefon ama sorun kapagın arkasında ki kızak gidiş yeri var ortan temas almıyosa ondan yapar bide kapagını degiştir öle dene bendede aynı oldu orjınal bi kapak taktırdım bi sorun kalmadı catar catır kullanıyorum kolay gelsin
 
benimde bu sorun yeni başıma geldi kameraa kendi kendine açılıyor neden bi türlü anlayamadım bi fikri olan varmı....... tşk
 
Bendede aynı sorun vardı kapağın vidalarını açtım bakır iki şerit levhanın altına japon döktüm bakıri biraz kazdim ve tekrardan vidaları vaktim şimdi takır takır çalışıyor,)
 

thekoas

Üye
benimde bu sorun yeni başıma geldi kameraa kendi kendine açılıyor neden bi türlü anlayamadım bi fikri olan varmı....... tşk[/QUOTE]



kameranın açılmaması sorununu gördüm ama kendi kendine açılmasını yeni duydum kardeş nasıl oluyo biraz ayrıntılı anlat bizde ona göre bi çözüm söyleyelim
 

slh93yrg

Üye
aynı sorun bendede vardı vidaları söküp içini açtım kapağın küçük bi parça demir var onu biraz kaydırdım oldu sende yap bence işe yarıyo
 
ya istersen n97 al onuda geç n98 al gene bozulur gene bozulur nedir bu telefonlarda çektiğimiz bizim yaw