N73 Kafayı Yedi Jar Hataları !!!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Adilx05

Adilx05

Üye
    Konu Sahibi
N73 Kafayı Yedi Jar Hataları !!!
N73 Jar Dosyalarını Yüklerken Sertifika Hatası Veriyo Normalde Bu Hata Sis veya Sisx Dosyalarını Yüklerken Olur Ama Jar Dosyalarına Yapıyo Bunu Nasıl Düzelecek Anlamadım Hard Format Falan Hepsini Denedim
 
  • Beğen
Tepkiler: Silinen Üye 1929612


Adilx05

Adilx05

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar Flood İçin Özür Ama Kimsenin Bi Fikri Yok mu Nasıl Düzeleceği Hakkında ???
 
STaT!C

STaT!C

Üye
Arkadaşlar Flood İçin Özür Ama Kimsenin Bi Fikri Yok mu Nasıl Düzeleceği Hakkında ???

3 Yıl Kadar N73 kullandım ama dediğin hatayı ilk kez duydum:allalla: Hard format da olmuyorsa yazılım atılması gerekebilir.
 
Adilx05

Adilx05

Üye
    Konu Sahibi
Ya sorun şöyle ayrıntılı anlatayım herhangi bi jar dosyasını yüklerken yükleme nerdeyse bitti bitecek ' sertfika hatası uygulama sağlayıcınızla görüşün ' diyo Hard formatta attım işe yaramıyo :off:
Yeni sürüm atmam gerekecek sanırım :off:
 
nino4u

nino4u

Üye
Ilk defa duydum:s
 
Adilx05

Adilx05

Üye
    Konu Sahibi
Tamamda Bilen veya aynı durum başına gelen kimse yok mu ???
 
ofi-pofi

ofi-pofi

Üye
n 73 hala var mı ya :D
 
Adilx05

Adilx05

Üye
    Konu Sahibi
Efendim tartışmaya bi ara versekte benim sorunla ilgilensek :oke:
 
nino4u

nino4u

Üye
Yeni yazılım kur bence tek cozum bu gbi duruyor s0n surum 4.0839.4.2.2 veya 1
 
Kobra_FighterTR

Kobra_FighterTR

Üye
Bütün JAR Dosyalarını Yüklerken mi Veriyor Bu Hatayı Yoksa Sadece Tek Bir Dosya'damı ?
 
ibrother

ibrother

Üye
o hata değil sen yanlış çözünürlük teki .jar dosyaları kuruyon 320 240 olacak seninki.
 

hardx

Üye
ofi-pofi sana söylüyorum n73 hala var derken neyi kastediyosun su anda ben e72 ve 5800 var bu gerçekten söylüyorum n73 5800 bin basar...
 
.eRCaN.

.eRCaN.

Üye
Bütün jar dosyaları istisnasız :vur

Hafıza kartını da fomatla..Sistem dosyalarında hata meydana gelmiş olabilir..O da olmazsa yazılım atmaktan başka mantıklı çözüm kalmıyor.
 
Adilx05

Adilx05

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşlar Denedim Sırf Hafıza Kartına Atarken Veriyo Hatayı Hafıza Kartına Format Atacam Artık :oke:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt