n73 için kumanda

nihat.58

Üye
    Konu Sahibi
n73 için kumanda
arkadaşlar n73 için kumanda programı verirseniz sevinirim lütfen çok acil
 
Tepkiler: ali601, aaallliii, benmankan ve 5 diğerleri

nokta1

Üye
aynen bende cooooooooooooooooooooooooooK sevinirim aylardir ariyorum

--------------- Ekleme ---------------

burda var ama 15 €
 

cnrokt

Üye
aaa N73 te kızılötesidemi var

NOKİA.COM.TR sayfasından alıntıdır. _________________( )

Bağlantılar.
  • USB 2.0 tam sürat ile Pop-Port™ arabirimi
  • Bluetooth kablosuz teknolojisi 2,0
  • Kızılötesi
 

nihat.58

Üye
    Konu Sahibi
cnrokt başın sağolsun dostun allah geride kalanlara sabır ve sağlık versin
 
başın sağolsun paylaşım için tesekkurler
 
şimdi yok mu n73 için uzaktan kumanda denilen program::
 

nihat.58

Üye
    Konu Sahibi
arkadaşlar kumanda lütfen
 

kazzem

Üye
Yaw burada bir sürü arkadaş var haybiden konuşuyolar insan bi cevap verir kardeşim ya arkadaşlar N 73 İÇİN KUMANDA ARIYORUZ cevap verecek bir tane admin arkadaş yoku yaw. Kimse bana kalkıp signed et 3.*****.Unsigned dosyasını demesin çünkü olmuyor arkadaşım . Siz bana şunu söyleyin n 73 bu kumanda proğramını kurup full kullanan varmı yok mu daha doğrusu N 73 için böle bi proğram varmı ? Buyrun arkadaşlar cevabınızı bekliyoruz buradaki N 73 Kullanıcıları olarak.....
 

outlaw57

Üye
valla kazzam kardesım dogru soyluyor bilen kullanan varsa acıl tarafında bızlerle paylaşırsa sevınırımm....
 
olmuyo kumanda programı çok zor daha geliştiremediler
 

ggsmart

Üye
ya agalar safmısınız forumda aylardır kumanda programı var forumda arasanıza ama aramayın bence sertifika gerekli beceremezsiniz siz eminim...
 

sacond

Üye
arkadaslar bn buldm kumanda peogramını ve kullanıorm
 

Bherky

Üye
buLdn kuLLaniosnda bizede verseydn k$ke (:
 
Bherky doğru söylüyor bize de versene nerden buldun?
be kardeşim
burası paylaşım sitesi değilmi
paylaşmanın asaletini bencilliğin çirkinliğine terk edebilirmisin?
 

outlaw57

Üye
ewt yaww kullanıyorsan paylassana bizle bangır bangır seslenıyoz buradan kullanan varmı dıye
 

GuNSTuR

Üye
bende arıyomda serfitika işlemi uzun sürüyor ya