bende 470 e aldım en karlı ben almışım 1 eylül 2008 de almıştım.şimdi 550 felan.satıyorum şuanda zaten n73 ü 1 buçuk sene garanti var kvk sts garanti war.bütün herşeyi yanında sıfır gibi.tuşlarda silinme yok.cep kılıfında taşıdım hep.
--------------- Ekleme ---------------
almak isteyen yazabilir.