N73 Firmware sonrası Hata !!!!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

exxxn

Üye
    Konu Sahibi
N73 Firmware sonrası Hata !!!!
arkadaşlar n73 me telefonumda vodafone hattımı kullanıyordum.
telefon yurt dışından geldiği için turkcell de gerekli işlemleri yaptırdım 2 hatta problemsiz çalışıyordu.

dil seçeneklerine türkçe eklemek için bu sitedeki anlatılanları uyguladım ilk önce bölge kodunu sonrada firmware yaptım ve telefonun versiyonunu güncelledim ve türkçe dil seçeneğini ekledim.

fakat firmware den sonra vodafone olan hattımı takınca "sim kart kaydı başarısız" hatası veriyor, sim kartımı başka telefonlarda kullanabiliyorum, telefona türkcell hat takıncada çalışıyor, fakat başka bir vodafone hat takınca yine aynı hatayı veriyor.

bir yol gösterin arkadaşlar sorun ne nasıl çözebilirim ????

--------------- Ekleme ---------------

muhattap alan bile yok . sonra faydalı mesajdan falan bahsediyorsunuz.

ne diyelim sağlık olsun.
 


memoli36

memoli36

Üye
akadasim wallaha bir bilgim olsa yardım edeyim diyecem de yok bende aynısını yaptım benim n73 üm de yabancıydı türkçeye çeviirdim sonra guncelleştirdim ole bir sorunla karşılaşmadım ama içine hiç türkcel hat takıp denemedim belkide benimkisi türkceel i çalıştırmaz deneyim bir ara kolay gelsin arkadaşım
 

berkayekin

Üye
benimde nerdeyse aynı hata turkcell hat çalışıyor diğer hattı takınca çalışmıyor..

--------------- Ekleme ---------------

ama fotmat attım sonra ilk diğer hattı taktım sonra ikiside çalışmaya başladı
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt