exxxn
Üye
N73 Firmware sonrası Hata !!!!
arkadaşlar n73 me telefonumda vodafone hattımı kullanıyordum.
telefon yurt dışından geldiği için turkcell de gerekli işlemleri yaptırdım 2 hatta problemsiz çalışıyordu.
dil seçeneklerine türkçe eklemek için bu sitedeki anlatılanları uyguladım ilk önce bölge kodunu sonrada firmware yaptım ve telefonun versiyonunu güncelledim ve türkçe dil seçeneğini ekledim.
fakat firmware den sonra vodafone olan hattımı takınca "sim kart kaydı başarısız" hatası veriyor, sim kartımı başka telefonlarda kullanabiliyorum, telefona türkcell hat takıncada çalışıyor, fakat başka bir vodafone hat takınca yine aynı hatayı veriyor.
bir yol gösterin arkadaşlar sorun ne nasıl çözebilirim ????
--------------- Ekleme ---------------
muhattap alan bile yok . sonra faydalı mesajdan falan bahsediyorsunuz.
ne diyelim sağlık olsun.
telefon yurt dışından geldiği için turkcell de gerekli işlemleri yaptırdım 2 hatta problemsiz çalışıyordu.
dil seçeneklerine türkçe eklemek için bu sitedeki anlatılanları uyguladım ilk önce bölge kodunu sonrada firmware yaptım ve telefonun versiyonunu güncelledim ve türkçe dil seçeneğini ekledim.
fakat firmware den sonra vodafone olan hattımı takınca "sim kart kaydı başarısız" hatası veriyor, sim kartımı başka telefonlarda kullanabiliyorum, telefona türkcell hat takıncada çalışıyor, fakat başka bir vodafone hat takınca yine aynı hatayı veriyor.
bir yol gösterin arkadaşlar sorun ne nasıl çözebilirim ????
--------------- Ekleme ---------------
muhattap alan bile yok . sonra faydalı mesajdan falan bahsediyorsunuz.
ne diyelim sağlık olsun.
