n73 de klasörlerle ilgili bir soru?

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

karkarkara

Üye
    Konu Sahibi
n73 de klasörlerle ilgili bir soru?
Arkadaşlar klasör içine klasör açabileceğimiz bir uygulama veya bir yöntem varmı bilen arkadaşların yardımlarını bekliyorum.Bir menü altındaki program kalabalığından bıktım aynı görevdekileri bir yere toplayacağım(mümkünse tabi)
 


yunus yavuz

yunus yavuz

Üye
tabikide bi yöntem var..

telefonu genele al tercihlerden sonra bi klasörün içine atacağın klasörü listenin ennn başına koy.
sonra birtane uygulamanın üzerine git (oyun program vs) seçenek de ve telefonun on/off tuşuna basarak tercihi hatsız yap.sonra orda klasörü taşı var onu tıkla istediğin klasörü seç.bu sayede listenin başındaki klasörü istediğin yere taşıyabilirsin..kolay gelsin
 

karkarkara

Üye
    Konu Sahibi
tabikide bi yöntem var..

telefonu genele al tercihlerden sonra bi klasörün içine atacağın klasörü listenin ennn başına koy.
sonra birtane uygulamanın üzerine git (oyun program vs) seçenek de ve telefonun on/off tuşuna basarak tercihi hatsız yap.sonra orda klasörü taşı var onu tıkla istediğin klasörü seç.bu sayede listenin başındaki klasörü istediğin yere taşıyabilirsin..kolay gelsin


teşekkürler dostum bi deneyim
sağolsaın senin gibi yardım severleri görmek beni çok memnun etti...:)

:yuru
 
yunus yavuz

yunus yavuz

Üye
önemli değil..
bu yöntemle istediğin uygulamaların isimlerinide değiştirebilrsin..
örnek galeri yerine bakma yazabilirsin...neyse kafan karışmasın ilkten bu işini hallet.
 

karkarkara

Üye
    Konu Sahibi
Sağol kardeş birde klasöt simgelerini değiştirmeyi buluabilirsem süper olucak :) ellerin dert görmesin :D
 
yunus yavuz

yunus yavuz

Üye
klasör simgelerini telefondan değiştiremezsin.tema yapınca değişiyior..
buraya gir.üyelik al.orda tema yap var onu tıkla orda yönergeleri takip ederek istedeiğin simgeyi kullan.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt