N73 - Ahizeden ses çok az geliyo

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ia.phlvn

ia.phlvn

Üye
    Konu Sahibi
N73 - Ahizeden ses çok az geliyo
Elimde bi N73 var. Konuşurken ahizeden ses çok az geliyor. Çözüm olarak hoparlörü açıyorum :S ayar yapabileceğim bi program varmıdır ?
 


atakan25

atakan25

Üye
konuşurken yanından ahize sesini artırmışsındır umarım
 

akba

Üye
aynı sorun bendede var . Telefonu ilk aldığımda gayet iyiydi . Bozuldu sanırım

- - - Eklendi - - -

konuşurken yanından ahize sesini artırmışsındır umarım

he o bizim aklımıza gelmedi tüh
 
ia.phlvn

ia.phlvn

Üye
    Konu Sahibi

femtv

Üye
hopörlörde temassızlık olabilir.
 
caglarertas

caglarertas

Üye
zamanla ahizenin oradaki delilki tabaka tozdan delikleri tınaıyor benim telefonlarımda çok kullandıkça olmuştur iğneyi al ve ahizenin oradaki bezi çekerek kopar ve farkı gör nasıl ses gelior son ses açamazsdın bile :):):)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt