Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
N73 - Ahizeden ses çok az geliyo
Sponsorlu Bağlantılar
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
ia.phlvn
Üye
Konu Sahibi
N73 - Ahizeden ses çok az geliyo
Elimde bi N73 var. Konuşurken ahizeden ses çok az geliyor. Çözüm olarak hoparlörü açıyorum :S ayar yapabileceğim bi program varmıdır ?
atakan25
Üye
konuşurken yanından ahize sesini artırmışsındır umarım
zamanla ahizenin oradaki delilki tabaka tozdan delikleri tınaıyor benim telefonlarımda çok kullandıkça olmuştur iğneyi al ve ahizenin oradaki bezi çekerek kopar ve farkı gör nasıl ses gelior son ses açamazsdın bile