N72 Türkçe Karakter

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

baron11

Üye
    Konu Sahibi
N72 Türkçe Karakter
N72 Telefonumda açtığım txt dosyalarındaki Türkçe karakterler(i,ğ vs.)değişik anlamsız kodlar halinde gözüküyor..

Bunun bir çözümü var mıdır?
 
txt dosyaların unicode olarak kaydedilmemiştir o yüzden öyle olur. Not defterinden txt dosyasını kaydetmeden önce farklı kaydet diyip unicodeyi seçmen gerekiyo
 

baron11

Üye
    Konu Sahibi
txt dosyaların unicode olarak kaydedilmemiştir o yüzden öyle olur. Not defterinden txt dosyasını kaydetmeden önce farklı kaydet diyip unicodeyi seçmen gerekiyo
Çok teşekkür ederim.


Bir sorum daha var.Smartmovie de de sadece ğ ve ı harfleri farklı biçimlerde yazılıyor.Bunun da bir çözümü var mı?
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...