TiPiKSaRı
Üye
N70 Titreşim Sorunu Yardım Lütfen ! ! !


Arkdaşlar iyi günler...
Bende N70 var , Telefona mesaj geldimii kesik kesik titrerdi yani anlaşılırdıı, format attım şimdi sadece bi kez titriyo ve anlasılması çok zor oluyo Bu titreşim ayarlarını bilenvarmı ?
Titreşim olmadan kullanamam malum okullar açılıyo
şimiden teşekkürler


Arkdaşlar iyi günler...Bende N70 var , Telefona mesaj geldimii kesik kesik titrerdi yani anlaşılırdıı, format attım şimdi sadece bi kez titriyo ve anlasılması çok zor oluyo Bu titreşim ayarlarını bilenvarmı ?
Titreşim olmadan kullanamam malum okullar açılıyo
şimiden teşekkürler
