n70 şebeke sorunu :(

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
n70 şebeke sorunu :(
arkadaşlar konuyu açmakta kararsızdım ama ne yapacağımı bilmiyorum telefonlardan da pek anlamıyorum şebeke çekiyordu bi anda gitti başka hatlardada denedim format attm vs düzelmedi tamir yolumu göründü yoksa bir yolu varmı düzeltmenin ?
 

Karahasan

Emekli Yönetici
Şebeke entegresi yanmış olabilir.yinede servise ver geçmiş olsun.
 
    Konu Sahibi
sağolun arkadaşlar yorumlarınz için dediğnz gibi götürym en iisi servise çok üzüldüm ama ya ilk defa böle bi telefonum olmuştu sakınan göze çöp batar derlerya öle oldu aynen
 

haltie

Üye
geçmiş olsun kardeşim olur inşallah
 
    Konu Sahibi
inş ayrıca saolun yorumlar içn
 

Karahasan

Emekli Yönetici
Önemli değil geçmiş olsun...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...