n70 oyun donma - yavaşlama

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

xqz5

Üye
    Konu Sahibi
n70 oyun donma - yavaşlama
arkadaşlar n70 de oyun oynarken donma yavaşlama oluyor aşırı derecede ne yapabilirim ? Pes 2011 oynarken sanki ağır çekim oynatıyor gibi oyunu yarış oyunu oynarken 100 km değilde 10 km hızla gidiyor gibi :s
 


revolotionn

Üye
tel hafızasının kacı dolu ?
 

xqz5

Üye
    Konu Sahibi
Tel hafızası 16 mb 10 mb boş alan varr. hafıza kartı 1 gb lık 280 mb boş alanı var
 

revolotionn

Üye
6 mb dolu baya , telde fazla bişey bırakma oyunlarda level atladıkca hafıza artar bu telefonlarda kasma var zaten yapılacak bişey yok
 

xqz5

Üye
    Konu Sahibi
Oyun oynama zevkı bırakmıyor ki öyle aşırı kasıyo yavaşlatıyor ki :=) Sinir bozucu
 

revolotionn

Üye
bu arada pes 11 i nerde buldn :D
 

xqz5

Üye
    Konu Sahibi
Symbian oyun bölumunde vardı, Arama yerınden pes 2011 yaz bulursunn :)
 

revolotionn

Üye
jar hep ya yapamıyorm jarları arfişi kayıt et yok
 

xqz5

Üye
    Konu Sahibi
Bılmem o kadarını da sis dosyası şeklınde yuklemiştim ben sanırım : )
 

revolotionn

Üye
bi bakıp link atablrsmn :)
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt