Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
n70 oyun donma - yavaşlama
Sponsorlu Bağlantılar
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
xqz5
Üye
Konu Sahibi
n70 oyun donma - yavaşlama
arkadaşlar n70 de oyun oynarken donma yavaşlama oluyor aşırı derecede ne yapabilirim ? Pes 2011 oynarken sanki ağır çekim oynatıyor gibi oyunu yarış oyunu oynarken 100 km değilde 10 km hızla gidiyor gibi
revolotionn
Üye
tel hafızasının kacı dolu ?
xqz5
Üye
Konu Sahibi
Tel hafızası 16 mb 10 mb boş alan varr. hafıza kartı 1 gb lık 280 mb boş alanı var
revolotionn
Üye
6 mb dolu baya , telde fazla bişey bırakma oyunlarda level atladıkca hafıza artar bu telefonlarda kasma var zaten yapılacak bişey yok
xqz5
Üye
Konu Sahibi
Oyun oynama zevkı bırakmıyor ki öyle aşırı kasıyo yavaşlatıyor ki :=) Sinir bozucu
revolotionn
Üye
bu arada pes 11 i nerde buldn
xqz5
Üye
Konu Sahibi
Symbian oyun bölumunde vardı, Arama yerınden pes 2011 yaz bulursunn
revolotionn
Üye
jar hep ya yapamıyorm jarları arfişi kayıt et yok
xqz5
Üye
Konu Sahibi
Bılmem o kadarını da sis dosyası şeklınde yuklemiştim ben sanırım : )