n70 mp3 player bi yardım!!!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
    Konu Sahibi
n70 mp3 player bi yardım!!!
arkadaşlar bn n70 kullanıyorum ve telefonun mp3 playerı çok sade forumda buldum birkaç tane ama onlarda sadece mp3 çalıyo bildiğiniz AAC, OGG vs formatları destekleyen güzel bi player varmı ?
 
Tepkiler: heken_17

mecay66

Üye
kardes lcg_jukebox u kullan
 
tema yükle ozaman mp player with ipod skin diye bi pro var onu bul sonra mp player için tema yüklüyebiliyosun

--------------- Ekleme ---------------

müzk video bölümüne bak
 

mecay66

Üye
kardeş piyasanın en çok tutan programı nasıl bulamadın şu anda symbian bolumunde mevcut lütfen arayınız
 
maxicepe girdiğinde s60 uygulamalarına gir oarada üste s60 uygulamalar arşivini indir onda birsürü mp3 programı var ondan istediğini yüklersin
 
    Konu Sahibi
tmm arkadaşlar çok yardımcı oldunuz saolun
 

safakk

Üye
arkadaşlar bn n70 kullanıyorum ve telefonun mp3 playerı çok sade forumda buldum birkaç tane ama onlarda sadece mp3 çalıyo bildiğiniz AAC, OGG vs formatları destekleyen güzel bi player varmı ?
hocam bildiğim kadarıyla core code player n70 e uyumlu onu dene derim her türlü dosyayı açıyor
 
    Konu Sahibi
kardes lcg_jukebox u kullan

arkadaşım buldum o programı tüm şarkıları çalıyo ama 1-2 dk sonra telefon donup kalıyo kapatıp açmadan kendine gelmiyo. nedenini anlamadım valla telefonda çok bişe de yok
 
arkadasım bişi sorcam n70 kendisi saten aac calio seninki calmıyomu? istersen n70 me versiyonuna gec daha ii olur sitede nasıl gececegin hakkında yeterin ce bilgi var.
 
    Konu Sahibi
arkadasım bişi sorcam n70 kendisi saten aac calio seninki calmıyomu? istersen n70 me versiyonuna gec daha ii olur sitede nasıl gececegin hakkında yeterin ce bilgi var.

arkadaşım aac çalıyo ama ben tema olarak farklı bişe istiyom...
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...