Vrus
Üye
N70 ime bi haller oldu lütfen yardımmmm
Ya arkadaslar n70 telefonum var bikaç gün önce kendiliginden multimedia mesajı atıodu.Virüs bulastıgından süpeleniyordum.Ve şu an mesaj gönderemiyorum ve arama yapamıyorumm lütfen yardımmm nasıl cözücem bunuu.Soft ve hard format attım birer sefer haala arama yapamıyoru ve mesaj atamıyorum!!!!!!!
