N70 İçin WMA Player

hharas

Üye
    Konu Sahibi
N70 İçin WMA Player
Arkadaşlar merhaba ben n70 için wma player arıyorum denemediğim program kalmadı yardımcı olursanız sevinirim şimdiden teşekkürler.
 
Tepkiler: diskjet77

mservank

Üye
buldum ama ben denemedim artık kusura bakma bi sorunn olursa
 

hharas

Üye
    Konu Sahibi
Arkadaşım ilgin için çok teşekkür ederim ama denedim olmadı diğrelerinde çalışıyor ama n70'de olmuyor.
 
power mp3 açıyo ama donmalar oluyo deneyin açıyo bende çok aradım
 
nokıa n70 sis uzantılı programları destekliyor mu?
 

Newwave

Üye
Bendede N70 var Rapid deki program telefona yükleniyor fakat program çalışmıyor bilginize
 

cetinhan

Üye
evet arkadaşlar, bu n70 e wma player bulabilecek bi arkadaşımız yok mu şimdi
 
ben de n72 kullanıyorum ve 1,5 aydır wma plus ıcın ugrasıyorum bence en guzel mp3 programı o ama kımse ılgılenmıyor. n70 ve n72 de calısması ıcın bı caba gostermıyor o kadar da cok n70 ve n72 kullanan ve program yapabılen arkadasımız olmasına ragmen. kardes wma plus n70 ve 72 de butun ozellıklerıyle calısıyor sadece acılıstakı sıyah ekran gıtmıyor bu sorun da cozulse cok guzel olacak baska hıcbır hatası yok. butun ozellıklerı calısıyor programın ben her ıkısınde de denedım. dedıgım gıbı tek ekranda sorun var ılgılenmek ısteyen olursa duyrulur. ben bılsem yapıp hayrıma koyacagım buraya ama bılmıyorum kı.........
 

cetinhan

Üye
e o zaman burdan yetkililere ilgililere sesleniyoruz ya wmaplus programını düzenleyebilecek veya alternatif bir program sunabilecek bi arkadaşımız var değil mi
 
insallah kardes yardım eden olur. benım hala umudum var bır gun bu programı n70 ve n72 de kullanacagım tabı forumdaki arkadaslarım sayesınde olur bu olursa... yoksa tek tastan duvar olmaz demıs atalarımız. bir elin nesi var iki elin sesi var demişler...
 

cetinhan

Üye
yok kardeş yok, iki elin de sesi yok galiba