ultrasrh
Üye
N70 hafıza kartı hakkında yardım
Hafıza kartımı telefonuma takınca hiçbir sorun yok ancak bilgisayarıma bağladığımda format disk yazısı çıkıyor.
Hafıza kartımı daha önce bilgisayarıma bağladığımda böyle bir sorun yoktu.Bugün ilk defa oldu bu olay.
Bir kurtarma yzılı ile bunu halledebilir miyim?Hangi yazılımı önerebilirsiniz?
Resim:
--------------- Ekleme ---------------
Sorun halloldu.Hafıza kartıma koyduğum şifreden dolayı böyle olmuş.
Hafıza kartımı daha önce bilgisayarıma bağladığımda böyle bir sorun yoktu.Bugün ilk defa oldu bu olay.
Bir kurtarma yzılı ile bunu halledebilir miyim?Hangi yazılımı önerebilirsiniz?
Resim:
--------------- Ekleme ---------------
Sorun halloldu.Hafıza kartıma koyduğum şifreden dolayı böyle olmuş.

