.:: N-gage Save Games ::.

ya x man in kini göremedim x man 2 nin lazım abiler
 

lanres

Üye
ellerine saglık

--------------- Ekleme ---------------

çok teşekürler
 

_ArDiS_

Üye
süper paylaşımm eline saglıkk...
 
iyi güzelde bu oyunların kurulum dosyaları yokmu n-gage oyunlarını birtürlü bulamıyorum bulduklarım hep trial yardom ederseniz sevinirim
 
paylaşım ıcın cok tesekur ederım
 
paylaşım için teşekkürler
 
ustam tskkurler eskiden oynuyordum tam oyunu bitireceğim derken hafıza az .ya sistem hatası falan dıyorlardı...cok tsk.........
 

@n!wa+*R

Üye
saol kardeş ya güzel oyunlar
 

@n!wa+*R

Üye
saol teşekürler ellerine saglık kardeş

 
2.00 save games de olmalı buralarda.. bilen varmı ? ...