mk_manken Üye ben istedigim gibi bir program yok arkadaslar ben kendim yapacam bu program yapmayi banada ogretin_?
lovesea34 Üye ya kankı system cıkmıo card raıderı takınca aps ye atamıom acıl yardım ne olr --------------- Ekleme --------------- ??*
ya kankı system cıkmıo card raıderı takınca aps ye atamıom acıl yardım ne olr --------------- Ekleme --------------- ??*
JAX06 Üye Arkadaşlar telefon kapalıyken yüksek mb lı oyunları oynamak için bi pro varmış yardımcı olursanız sevinirim (6680için)
Arkadaşlar telefon kapalıyken yüksek mb lı oyunları oynamak için bi pro varmış yardımcı olursanız sevinirim (6680için)
msu1977 Üye kardeş sağolda biz bu save leri system/apps ın içinde her oyunun kendi klasörüne atıcaz dimi