N gage Classic

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

shoker12

Üye
    Konu Sahibi
N gage Classic
Selam

Cihaz sorunsuzdur. Orjinal kap bulamadığım ve çakma kap takmak istemediğim için ilk kabı duruyor haliyle yıprandı artık. Yanında 1 gb hafıza kartı verilicektir.

isteyene msn de camdan gösterebilirim telefonu.

Fiyat 70 Ytl dir. Yalova ve İstanbuldan elden teslim diğer iller kargo.

burning_cerberus@hotmail.com yada 05346726197
 

Symbiont

Üye
alabilirim ama parayı kredi kartı ile gönderemem
 

shoker12

Üye
    Konu Sahibi
Ptt ile olur almak istersen ekleyebilirsin
 

Symbiont

Üye
Neyse Bakalım Alacağımdan Emin Olabilirsem Msnden Konuşuruz
 

shoker12

Üye
    Konu Sahibi
fiyat 70 ytl ye düşmüştür
 

Symbiont

Üye
Ekliyorum MSN ne ye Bir Konuşalım
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...