n-gage 6630 fifa sorunu

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

coldplay21

Üye
    Konu Sahibi
n-gage 6630 fifa sorunu
n-gage fifa serilerinde ses çıkmıyor 6630 kullanıyorum nasıl çözebilirim bu sorunu yardımcı olursanız sevinirim arkadaşlar
 
  • Beğen
Tepkiler: polımıo ve Maxis_


coldplay21

Üye
    Konu Sahibi
yuh be hiç mi yardım edecek bir allahın kulu yok yaw vay be memlekette insanlık ölmüş :(:(:(:(
 
habbuj

habbuj

Üye
kardeş bak bende böyle bir sorunla karşılaştım aradım bazı yerlerde şöyle yazıyo:hani takımları seçtikten sonra n gage telefon fotoğrafı geliyo ya işte o zaman telefonu kapama tuşuna basacaksın telefonu sessiza alcaksın o zaman sorun ortadan kalkıyo :)
 

Doğan

Üye
format atmayı fln denesen veya 'habbuj' un dediği yöntemde olabilir :)
 
mustix31

mustix31

Üye
n 72 de de n gage oyunları yükleyemiyorum allah rızası için yardım edin
 
badboydm

badboydm

Üye
fifa 08 i yükledim ama oyun açılmıyor 6630 kullanıyorum bi yardım etseniz
 
mustafa1196

mustafa1196

Üye
tşk
 
Maxis_

Maxis_

Üye
arakdaş bn sorunu bizzat kendim cozdum.
1)oyundan cıkarken sesleri kapat ikisinide
2)oyuna gir sesi ac o zmn gelir
3)ses geldi fkt bi daha oynama oyna soyle oyna cıkarken sesi tekrar kapat oyle dene
dikkat sesi kapattıktan sonra ok deyin geri demeyin

be oyle yapıp oynamıştım oyunu sildim şu an elimde yok
ii gunler
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt