N 95 şikayetler

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

evoix

Üye
    Konu Sahibi
N 95 şikayetler
Arkadaşlar bi n95 kullanıcısı olarak neredeyse herşeyini çözdüm onun hakkındaki sorunlarda yardımcı olabilirim mesela bi arkadaş geç açılıyor demiş versiyon güncellemesi gerekiyor bunun gibi sorunlarda bilyorsam çözerim bilginize
 
Arkadaşım birde kurduğum programları açarken telefon baya kasılıyo ve yavaşlıyor. Yardımcı olursan sevinirim.
 

evoix

Üye
    Konu Sahibi
o kurdukların genellikle java tabanlıdır doğal olarak kasılır ama her zaman yapıyorsa sürüm yenile derim
 
arkadaşım bende n 95 8gb var bunlar kartsız olduğu için mi bilmiyorum ama resimler falan telefonda tek dosya olarak gözüküyor bilgisayarda ayrı ayrı dosyaladığım resimlerin tek dosya gibi gözükmesi beni gıcık etti buna bir çözüm varsa yardımcı olursanız sevinirim
 

evoix

Üye
    Konu Sahibi
buna bi çözüm yok yani sen kamerayı açtığın an telefon o gün için yeni klasör açyor yani o yazılımsal bi şey
 
n 95 8 gb kullanıcısıyım arkadaşım benim telefonu türkçeye çevirmem gerekiyor
2.side tel camareda iken siyah ekran var kamerayı bir türlü açamıyorum ne önerirsin

problem çözüldü sorun yok
 
selam kardeşler nokia n95 için dosya şifreleme programı lazım nasıl bulablirim sağolun
 

evoix

Üye
    Konu Sahibi
arkasdaşım kamera problemi için 1 kapağı yenile yok yapamam dersen sürüm yükselt derim

--------------- Ekleme ---------------

şifreleme programı s 60 3 rd ler için şu an yok gibi yani ben hiç rastlamadım duymadımda var ama çaılşmıyor bi işlevi yok yani ama belli dosyalar saklamak için fexplorer yukle systeme at doslarını fex ten bak sadece sen görürsün bi başkası bulamaz yani
 

mbemurat

Üye
n95 imde mesaj yazarken tel rehberinden kişiyi seçiyorum işaretliyorum ama ekliyemiyorum bunun sebebi nedir ?
 

evoix

Üye
    Konu Sahibi
bi şey diyemiyeceğim hiç başıma gelmedi ama elle format çekebilirsin *3 ve yes tuşuna basık tut tel açılrken o atar
 

schumici

Üye
abi alamadım şu telefonu çok içime battı yaa
 
kızağının bozulması var bide
 

evoix

Üye
    Konu Sahibi
kızakmı bozulacağını hiç zannetmiyorum 100 n 95 ten 1 inde anca çıkar o da şansına
 

isyatur

Üye
ya ben oyun yüklediimde tam ekrana geçmiyor nasıl yapabilirim n95 kullanıcısıyım
 

evoix

Üye
    Konu Sahibi
yüklediğin oyundandır bence yada kızak yatıkken yani ekran yanken oyunda yarım ekran görünür ondanda olabilir
 
benim telefonum türkçeye çevirmeden önce yedekleme yapmadım bundan sonra da spıderman 3 ü açmıyor sistem anahtarı yüklenmedi diyor
sanırım bu şifre güncelleme ile birlikte silindi şimdi bu şifreyi bana gönderebilecek arkadaş varsa sevinirim
 

evoix

Üye
    Konu Sahibi
eğer şifre güncellemeyle silindiyse 12345 tir büyük ihtimal ama başka bi şeyse bi şey diyemem
 
abi n95 war bende telefonu yurt dışından getirttim haraket algılayıcı programlar için versiyonu yükselttim ama yedek almadım, sonuçta tel. ingilizce oldu şu saatten sonra türkce yapmak için yapabileceğim ne war. tşk. ederim şimdiden
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...