n 70 te zil sesi sorunu

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
fettuccine

fettuccine

Üye
    Konu Sahibi
n 70 te zil sesi sorunu
tlf um da istedıgım zıl icin mp3 ayarladım ama nedense aramalarda arada bır nokıa tune calıyor nedenı ne olabılır
 


worldcild

Üye
he zaman karsılasılmayan bı sorun o arda sırada bı oluyor bdnede oluo..mesela tam ararken mesaj falan gelırse ok?;)
 
mservank

mservank

Üye
arada böyle sorunlar oluyo ama sürekli oluyosa yazılım sorunudur
 
ramco54

ramco54

Üye
telefonunuzu kapatip actiktan sonra profilleri konturel edin otamtik olarak bazi formatlari muzikleri tanimiyosa nokia tone gecer en iyisi telefon hafiasinsa muzikleriniz varsa hafiza kartinda olmasi bu proplemi nisbeten ortadan kaldirir kanimca arkadasim .
 
M.H.Orhan

M.H.Orhan

Üye
Telefonuna Mp3 leri otomatik olarak açan bir mp3 pro yüklediysen Kalşdırıp Powermp3 yükle hem daha iyi ve kullanışlı, sesi yüksek, sorun çıkarmıyo hemde bu sorunu oluşturmaz

Eğer sorun devam ederse birde Mp3 ün kbps hızına bir bak Çok fazla olunca Ram Kasıyor olabilir
(Bir mp3 editleme programı ile bu hızı 128 e düşürürsen normal değerlerde ses alırsın

Ama sorun sanırsam başta anlattığım gibi

Saygılar...

Mobile Hacker Orhan
 

carty

Üye
ya ton atamışındır ya da neyse ya en iyisi format. format at sorunları çöz.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt