MY Phone M9

bberkan

Üye
    Konu Sahibi
MY Phone M9
ben MY Phone M9 almayı düşünüyorum..
MY Phone M9 kullanan varsa telefon hakkında biraz bilgi verebilirmi yani telefona verilen paraya değermi_?
telefon iyimi....
 
Tepkiler: @_@ ve buskut

bberkan

Üye
    Konu Sahibi
telefonu kullanan varmı_?
 

ASRN_35

Üye
ben aldım 2 ay oldu gayet güzel... yanlız bir sorun var internetten video izlenmiyor... onu cözemedim..
 

ASRN_35

Üye
java var.. opera mini var ne arasan var mrk etme... genede sen bilirsin..
 

bberkan

Üye
    Konu Sahibi
bu çarşamba alıcam telefonu
 
telefon güzel olmasınada tek internet sorunu yapıyor oda imilden
 

bberkan

Üye
    Konu Sahibi
telefonu bu çarş.. alamadım sorun çıktı kredi kartında bir dahaki ay alıcam

dokunmatik ekranın hassasmı_?




wi-fi si var zaten ordan nete girilio
 

isosun

Üye
dostum ben aldım kullanıyorum fakat tavsiye etmem radyasu çok kötü koxaman anteni var fakat hiç çekmiyor. 2.köprüden karşıya geçerken vericilerin karşında bile doğru dürüst çekmiyor. Ayrıca radyo veya tv izlersen batarya hemen bitiyor hergün şarz etmekten gına geldi. Aynı paraya marka telefonlar çıktı piyasaya bence SAMSUNG falan bak derim. Görüntüsüne bakıp aldanma derim.Yine de sen bilirsin.
 

bberkan

Üye
    Konu Sahibi
zaten vazgeçtim iphone çakmalarından arkadaşımın tele baktım 3 ay olmuş alalı telefon çok kötü içindeki bir çok prog. çalışmıyot tv ve radyo hep karıncalı...myphone M77i güzel gibi M77i kullanan varsa telden biraz bahsetsin....
 
Ala bence telefon mutlaka sorun cıkarıyo kulanmandan cok sevise gönderisin 1a.5 ayda 2 kere servis gördü suan yine problemli
 
myphone m9 değilde sen wentto f003 al o iyi telefon bal gibi çekiyor herşeyi süper kamera 3.2 mp gayet rahat çekiyor wifide var internetten video izleyemen galiba ama ben sana bunu tafsiye ederimmm
 
bilgiler için teşekkürler herkeze bende almayı düşünüyordum vazgeçtim
 

bberkan

Üye
    Konu Sahibi
pinphone almayıdüşünüyorum tavsiye ediyormusunuz_?
 

bberkan

Üye
    Konu Sahibi
herekese çok teşekkür ediyorum..
çin malından zor kurtuldum telefon elimde kalıyordu bir telefoncuya sattım.oda tanıdık olduğu iin aldı.
SAMSUNG C3510 GenoA aldım ve alalı 1 ay oldu çok memnunum herkese tavisye ederim.(299 TL)Dokunmatik ekran(süper hassas)Ekran renkler süper ve parlaklık kamera 1.3 ama 5.3 gibi.Fm Radyo--JAVA--el yazıısı---ve bir sürü özellik.

--------------- Ekleme ---------------

admin konuyu kilitleyebilirsin .Konu çöplüğü yapmasın boşuna.
 
Çin Malından Vaz geçin Arkadaslar paranızı zıyan etmeyın bende m61 e ultra vardı telefon da 3.2 mg kamera var gozukuo vga kamera şarjı 1 gun dayınmıordu ımkansız mesajlassamda mesajlasmasamda dokunmasamda telefona dayanmıoyordu sonunda bende telefonu attım çöpe kımse almazkı o telefonu gıttım Nokia 5800 Xpress Music Aldım cok memnunum Hıc bır problemı yok şarjı naparsam yapıyım 2 gun belkıde fazlası dayanıor
Herkeze Tavsiye ederim Sayıgılarımla...
 

kimo18

Üye
m9 var ve çok rahat kullanıyorum tvsi radyosu erşeyi güzel wifiside var ama wifiye girince bağlantı başarısız dioyor normal internete kontörle giriyorum bağlantı başarısız diyor internete giremiyorum
 

@_@

Üye
çin malına bulaşma
 

bberkan

Üye
    Konu Sahibi
doğru dersin @_@ bbulaşmayın

bu arada @_@ güzel nick