Mutsuz olmak

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Gecenlerde klavyem bozuldu bir kaç gün foruma giremedim cebimde 70 80 tl mevla ile çarşıya klavye
almaya cıktım. Kulldıgım eski everes klavyelerden bütün her sordum aynısından bulamadım tuşlarını alıştımıştım
artık ikinci el olasa da razıydım en son girdigim dükkanda bitane gördüm bu pakaeti açtık f klavyemiş
15 tl ye aldım bunun bütün tüşşlarını söküp q ya göre düzdüm şimdi mutluyum
giridim dükkanlarda çok şahene klavyem hani yokta degildi alma imkanımda vardı demek kii parayla pulla
sahadet olmuyor. keşşe o klavyelerden birini olsaydım diye pişman olup aklımdan gecirmemde
benim hakkım 15tl lik uzun süre kullanınca yazıları silinen
klavye, hakkıma razı olurum
 
Mutsuzluk soyut bir kavram ölçülüp biçilemezki sen daha çok ben daha çok diyelim
 
    Konu Sahibi

abi ne alaka ya

- - - Eklendi - - -

Mutsuzluk soyut bir kavram ölçülüp biçilemezki sen daha çok ben daha çok diyelim

 
    Konu Sahibi
Saat 5.38 ve ben açım.

al sana bi neden daha mutsuzum açım
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...