Mutluyum Çünkü...

macline

Üye
anlamadım? nereye alıyorsun beni? ne kalecisi?

Yılın 11 i kadrosuna Senden olsa olsa kaleci oLur rakip forvet o gözlere baktıgında korkudan gol atamaz

Mutluyum Çünkü Paydos saati geldi sevgiyle kalııın He bide toprakumit benim n80 e psiloc irremotenin 3. dosyasını sertifikalandırıp yollucak o yüzden daha daha mutluyum
 

omayra

Üye
mutluyum çünkü
babam hastaneden çıktı
kedimin tırmalama tahtasına oyun sprayini sıktım, keyfi gıcır
yarınki yemeğim pişmek üzere, semizotu yaptım
bu cumartesi karagöl'e gideceğiz nasipse, çok heyecanlıyım
fonda türkü çalıyor

benden iyisi şamda kayısııı
 

XMEN_43

Üye
mutluyum çünkü sağlıklıyım
 

jöly

Üye
mutluyum çünkü sağlığım huzurum herşey çok güzel...nişanlımı çok seviyorum (Allah içimizde olan kem gözlerden saklasın)
 

maliakg

Üye
bugün mutluyum çünküğ yaşıyorum
 
mutluyum çünkü hayat her şeye ramen yaşamaya değer bir gülüş çoğu üzüntüye eşdeğer...
 
mutluyum çünkü biraz önce mutsuzken şimdi mutluyum ,,derdimi paylaşabileceğim çok insan var, sağlığım Allah'a binlerce şükür yerinde,mutluyum çünkü bi ay sonra çok sevdiğim bi insan gelecek nasipse,mutluyum çünkü birçok insandan daa fazla imkana sahibim, çok güzel bi ailem var, kontörüm var , mutsuzum çünkü babam aramızda değil çok özledim
 

TuRkiShCowboy

Emekli Yönetici
mutluyum çünkü hayat güzzel ..
 

Baydırman

Moderator
Çünkü hort
 
Tepkiler: Murat Alper

MaxipmaN

Üye
2006 da mutlu olunmaz mu ya 2006 yılı o.
 
Tepkiler: Murat Alper