Yılın 11 i kadrosuna Senden olsa olsa kaleci oLur rakip forvet o gözlere baktıgında korkudan gol atamaz
Mutluyum Çünkü Paydos saati geldi sevgiyle kalııın He bide toprakumit benim n80 e psiloc irremotenin 3. dosyasını sertifikalandırıp yollucak o yüzden daha daha mutluyum
mutluyum çünkü babam hastaneden çıktı kedimin tırmalama tahtasına oyun sprayini sıktım, keyfi gıcır yarınki yemeğim pişmek üzere, semizotu yaptım bu cumartesi karagöl'e gideceğiz nasipse, çok heyecanlıyım fonda türkü çalıyor
mutluyum çünkü biraz önce mutsuzken şimdi mutluyum ,,derdimi paylaşabileceğim çok insan var, sağlığım Allah'a binlerce şükür yerinde,mutluyum çünkü bi ay sonra çok sevdiğim bi insan gelecek nasipse,mutluyum çünkü birçok insandan daa fazla imkana sahibim, çok güzel bi ailem var, kontörüm var , mutsuzum çünkü babam aramızda değil çok özledim