Mustafa Kemal Atatürk Diyor ki!

Sponsorlu Bağlantılar

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
REKLAMYAZARI

REKLAMYAZARI

Üye
    Konu Sahibi
Mustafa Kemal Atatürk Diyor ki!
Mustafa Kemal Atatürk Diyor ki!
" Türk demek dil demektir.Millet olmanın en önemli
özelliklerinden birisi de dildir.Türk Milleti'ndenim diyen insanlar her şeyden önce ve mutlaka Türkçe konuşmalıdır.Türkçe konuşmayan bir insan Türk Kültüründen ve Türk Toplumundan olduğunu ileri sürerse buna inanmak doğru olmaz."
" Millî duygu ile dil arasındaki bağ çok kuvvetlidir.Dilin millî ve zengin olması, millî duygunun gelişmesinde başlıca etkendir.Türk Dili dillerin en zenginlerindendir...Yeter ki bu dil,bilinçle işlensin."
" Türk Dilinin kendi benliğine,aslındaki güzellik ve zenginliğine
kavuşması için bütün devlet kuruluşlarımızın özenle ilgili olmasını isteriz."
" Türkiye Cumhuriyeti'nin Resmî Dili Türkçe'dir.Resmî işlerde Türk Dilinin kullanılması gerektiğini herkes bilmelidir."
Kesinlikle bilmeliyiz ki,iki parça hâlinde yaşayan milletler
zayıftır,hastadır. Çocuklarımıza ve gençlerimize vereceğimiz öğrenimin sınırı ne olursa olsun,onlara esaslı olarak şunları öğreteceğiz:
1-Türk Milleti'ne,
2-Türkiye Cumhuriyeti Devleti'ne,
3-Türkiye Büyük Millet Meclisi'ne,
Düşman olanlarla mücadele etme. Bu mücadelenin sebep ve vasıtaları ile donatılmayan milletler için yaşama hakkı yoktur.
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
 


danger03

danger03

Üye
paylaşım için teşekkürler
 
REKLAMYAZARI

REKLAMYAZARI

Üye
    Konu Sahibi
En derib saygı ve sevgilerimi sunarım.
 
kurt bey

kurt bey

Üye
aktif bi üye olursanız siteye renk katacağınızı düşünüyorum aramıza hoşgeldiniz. paylaşım için teşk.
 
REKLAMYAZARI

REKLAMYAZARI

Üye
    Konu Sahibi
Hoş bulduk.Bu günler işlerim çok yoğun.Şiir kitaplarımı çıkartma ve alternatif reklam senaryolarımı kamuoyuna duyurma mücadelesi veriyorum.
En derin saygı ve sevgilerimi sunarım.
 

sasasami

Üye
teşekkürler
 
mservank

mservank

Üye
tşkler paylaşım için
 
REKLAMYAZARI

REKLAMYAZARI

Üye
    Konu Sahibi
Yorumunuza teşekkür eder,saygı ve sevgilerimi sunarım.
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...


Üst Alt